مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 18:152023-02-12سياسي

تلاش پرستاران برای رسیدگی به مصدومان زلزله خوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین متعارفی در گفتگو با خبرنگار سازمان نظام پرستاری با بیان این که از تاریخ 30 شهریور 1401 تاکنون چهار زلزله نسبتاً شدید در خوی اتفاق افتاده و خوی را دچار حادثه کرده است؛ - عضو شورای عالی نظام پرستاری جزییاتی از تلاش های کادر درمان و پرستاران در رسیدگی به زلزله زدگان و آسیب دیدگان در زلزله خوی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین متعارفی در گفتگو با خبرنگار سازمان نظام پرستاری با بیان این که از تاریخ 30 شهریور 1401 تاکنون چهار زلزله نسبتاً شدید در خوی اتفاق افتاده و خوی را دچار حادثه کرده است؛ اظهار کرد: در زلزله اول 36 مصدوم داشتیم؛ 13 روز بعد یعنی در 13 مهرماه، زلزله نسبتاً شدیدی در نیمه های شب حادث شد که در پی آن 1189 مصدوم داشتیم که 101 نفر از آن ها جراحی شدند.

عضو شورای عالی نظام پرستاری افزود: در تاریخ 28 دی ماه یک زلزله ی دیگر اتفاق افتاد که 247 مصدوم برجا گذاشت و نهایتاً زلزله چهارم در هشتم بهمن ماه سال جاری، یک زلزله شدیدتر نسبت به زمین لرزه های قبلی بود که 1558 مصدوم بر جای گذاشت.

متعارفی ادامه داد: از ساعت های اولیه زلزله اخیر که حدود ساعت 21 و 30 دقیقه اتفاق افتاد و بحران را اعلام کردند، کادر درمان بلافاصله در محل کار خود حاضر شدند به خصوص همکاران گروه پرستاری و فوریت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پرستاران برای رسیدگی به مصدومان زلزله خوی

تلاش پرستاران برای رسیدگی به مصدومان زلزله خوی