مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-12اقتصادي

تکمیل 1800 طرح نیمه تمام ورزشی توسط دولت سیزدهم


معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: با تلاش دولت سیزدهم 1800 طرح نیمه تمام ورزشی در سطح کشور با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان تکمیل شده است.

- میرهادی قره سید رومیانی روز یکشنبه 23 بهمن ماه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه سیاست حاکم بر کشور در حوزه مدیریتی، اعتماد به جوانان است، اظهار کرد: همدلی خوبی در ورزش و جوانان با کمک استاندار مرکزی به وجود آمده است که می تواند ورزش استان را بیش از پیش جلو ببرد.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سرانه ورزشی کشور 79 صدم درصد است تصریح کرد: سرانه ورزشی در استان مرکزی 96 صدم درصد است که بالاترین سرانه ورزشی را به خود اختصاص داده است.

قره سید رومیانی افزود: در ابتدای دولت سیزهم 4200 پروژه عمرانی نیمه تمام در حوزه ورزش و جوانان وجود داشت که با تلاش دولت و تامین اعتبارات مورد نیاز 1800 طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان تکمیل شد که در این پروژه ها استان مرکزی سهم بسزایی داشت.

وی افزود: هر زمان که از طرف دشمنان نظام جمهوری اسلامی، فریادی شنیده می شود، باید بدانیم حتما هدفگذاری درست انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 1800 طرح نیمه تمام ورزشی توسط دولت سیزدهم

تکمیل 1800 طرح نیمه تمام ورزشی توسط دولت سیزدهم