مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-12سياسي

جهاددانشگاهی در برابر ناملایمات استوارتر می شود/ همدلی رمز توسعه گلستان است


مشاور جوان استاندار گلستان با اشاره به ماموریت های مهم جهاددانشگاهی در مسیر توسعه کشور، گفت: این مجموعه در برابر ناملایمات نه تنها رنجور نمی شود بلکه استوارتر و راسخ تر به اهدافش خواهد شد.

- سید محمد میرطاهری امروز یک شنبه 23 بهمن 1401 در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و دیدار با مدیران جهاد دانشگاهی واحد گلستان با اشاره به ظرفیت های بزرگ جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف،اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک مجموعه جوان و انقلابی توانسته در سالهای متمادی بارهای بزرگی را از دوش انقلاب و مردم بردارد.

وی با بیان اینکه باید با سرعت و بدون وقفه به سمت تولید فکر و دانش حرکت کنیم، ادامه داد: نباید از ناملایمتی ها دلخور شد، بلکه باید با عزمی راسخ تر و با نگاه به افق های امیدوارکننده کشور با همه موانع جنگید و با انگیزه کار را پیش برود.

مشاور جوان استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت ماموریت های جهاد دانشگاهی به ویژه در حوزه علوم دانش بنیان، خاطرنشان کرد: همه دستگاهها باید تلاش کنند در سالی که مزین به نام دانش بنیان است همکاری با جهاددانشگاهی را به یک رویه ثابت و فراگیر تبدیل کنند.

میرطاهری با انتقاد از عدم تولید فکر و اندیشه در ادارات و نهادهای استان گلستان، ادامه داد: باید همه توجه خود را معطوف به این کنیم که جلسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در برابر ناملایمات استوارتر می شود/ همدلی رمز توسعه گلستان است

جهاددانشگاهی در برابر ناملایمات استوارتر می شود/ همدلی رمز توسعه گلستان است