مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:492023-02-12ورزشي

باوفا: برگزاری اردوها در شهرستان ها به رشد کشتی کمک می کند


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: برگزاری اردوها در شهرستان ها به رشد کشتی استان ها کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمید باوفا در خصوص اردوهای تیم ملی اظهار داشت: پس از برگزاری مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی نفرات برتر را برای حضور در اردوها انتخاب کردیم و بلافاصله اولین اردو را در خانه کشتی شهر اهواز برای شناخت متقابل کادرفنی و کشتی گیران بر پا کردیم.

وی با اشاره به اینکه خدا را شکر اولین اردو در شرایط آب و هوایی خوب در استان خوزستان برگزار شد، ادامه داد: همه ی شرایط برای بهتر برگزار شدن اردو در اهواز مهیا شده بود همچنین اردوی اول با دعوت از نفرات بیشتری به پایان رسید و با توجه به اینکه بخش عمده ای از تیم تغییر کرده است قطعا این تغییرات نیاز به شناخت بیشتر دارد و ما باید تلاشمان را مضاعف کنیم.

باوفا با تاکید بر اینکه در حال حاضر در ابتدای راه و انجام برنامه ها هستیم تصریح کرد: کار اصلی ما در مسابقات آسیایی و جهانی شروع می شود،  برخی از کشتی گیران به تازگی از رده نوجوانان وارد رده جوانان شدند و با توجه به اینکه قوانین این دو رده از جمله تایم کشتی متفاوت است قطعا باید تلاش کادر فنی بیش از پیش شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: همانند سال گذشته که در مسابقات مختلف توانستیم بهترین نتایج را برای کشورمان کسب کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باوفا: برگزاری اردوها در شهرستان ها به رشد کشتی کمک می کند

باوفا: برگزاری اردوها در شهرستان ها به رشد کشتی کمک می کند