مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-12اقتصادي

انقلاب اسلامی زمینه ساز رشد و توانمندی نیروی انسانی در صنعت نفت شد


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت بیان این که انقلاب اسلامی زمینه ساز رشد و توانمندی نیروی انسانی در صنعت نفت ایران شد، خاطرنشان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مهدی علی مددی معاون وزارت نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی به 180 واحد صنعتی در استان قم، ضمن تبریک چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز خدمت رسانی به مردم نقش مهمی در به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی ایفا می کند که این موضوع نیازمند نگاه و توجه ویژه به بحث نیروی انسانی است.

وی در تشریح نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف یک مجموعه، تصریح کرد: در صنعت نفت و گاز کشور، این سرمایه نیروی انسانی است که کار هدایت مجموعه را عهده دار است.

نفت و گاز همواره وجود داشته است ولی آن چه که در این بین نفت و گاز را به یک ثروت ارزشمند تبدیل کرده است؛ انگیزه کار، زحمت و رشادت های نیروی انسانی بوده است.

علی مددی با بیان این که مجموعه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را بر این معطوف کرده است تا دغدغه های نیروی انسانی را به حداقل ممکن برساند، خاطرنشان کرد: در این راه چالش های زیادی پیش روی ما بوده است و سعی ما بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی زمینه ساز رشد و توانمندی نیروی انسانی در صنعت نفت شد

انقلاب اسلامی زمینه ساز رشد و توانمندی نیروی انسانی در صنعت نفت شد