مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-12اجتماعي

هشدار پلیس راه قزوین در پی بارش برف/ رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کنند


در پی بارش شدید برف از ساعات آغازین صبح امروز و لغزندگی جاده ها، رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: خوشبختانه با ورود سامانه های بارشی به کشور  شاهد بارش نزولات آسمانی در کشور و استان قزوین هستیم، به همین منظور نیروهای پلیس راه به همراه عوامل راهداری و امدادی به طور مستمر در محورهای مواصلاتی مستقر بوده و در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند.

  وی با بیان اینکه از ساعات آغازین صبح امروز بارش شدید برف در استان آغاز شده و ادامه دارد، افزود: وضعیت تردد در جاده و محورهای مواصلاتی استان به طور مستمر اطلاع رسانی شده و رانندگان قبل از حرکت نسبت به شرایط جوی و وضعیت شد آمدی در جاده ها آگاهی پیدا کرده و با اطمینان بیشتری راهی مسیر خود شوند.

رییس پلیس راه استان با اشاره به اینکه نیروهای پلیس راه در تمام محورها به صورت آماده باش بوده و به منظور حفظ سلامت هموطنان از تردد خودروهای فاقذ زنجیر چرخ خودداری خواهند کرد، تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت حتما از سالم بودن سیستم گرمایشی، ترمز، برف پاکن و چراغ های خودرو اظمینان پیدا کرده و در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در محورها با شماره 110 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس راه قزوین در پی بارش برف/ رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کنند

هشدار پلیس راه قزوین در پی بارش برف/ رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کنند