مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-11سياسي

مشکل سنددار شدن املاک شهرک قدس حل شد/ مردم مستحق بهترین خدمات هستند


با پیگیری دستگاه قضا مشکل سندار کردن املاک شهرک قدس شهرستان خرمدره بعد از 32 سال برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: حضور مسئولان میان مردم و شنیدن مشکلات و مسائل آنها هم یک وظیفه است و هم افتخاری است برای خدمتگزاران نظام که در راه حل مشکلات مردم قدم برمی دارند.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: ایام الله دهه فجر که به فرموده امام راحل انفجار نور بود، بهترین فرصت برای جهاد تبیین است که باید از این ایام برای تبیین انقلاب به نسل جوان بهترین بهره را ببریم.

وی که در مسجد النبی (ع) شهرک قدس شهرستان خرمدره در مراسم جشن انقلاب سخنرانی می کرد، با تشکر از حضور باشکوه مردم انقلابی و ولایی شهرستان در این جشن اظهار کرد: در چهل و چهارمین بهار انقلاب شاهد پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی در همه عرصه ها هستیم همه این موفقیت ها از دستاوردهای انقلاب است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه مردم شریف خرمدره در حوادث اخیر خوب امتحان پس دادند و این شهرستان بهترین شهرستان درایجاد نظم، امنیت و آرامش معرفی شد، چرا مردم این خطه صف خود را از معاندین و اغتشاشگران جدا کردند و در معرض فریب خوردگان هم قرار نگرفتند و این مردم مستحق بهترین خدمات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل سنددار شدن املاک شهرک قدس حل شد/ مردم مستحق بهترین خدمات هستند

مشکل سنددار شدن املاک شهرک قدس حل شد/ مردم مستحق بهترین خدمات هستند