مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-11بين الملل

حماس: آمریکا قادر به نابودی وضعیت انقلابی در کرانه باختری نیست


سخنگوی حماس با بیان اینکه آمریکا نخواهد توانست مقاومت را ریشه کن کند، گفت که چنین طرحهایی در برابر مقاومت ملت فلسطین شکست خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  عبداللطیف القانوع ، سخنگوی جنبش حماس امروز شنبه تأکید کرد که آمریکا هرگز قادر نخواهد بود با جریان مقاومت در فلسطین مقابله کند.

خبرگزاری شهاب به نقل از القانوع گزارش داد، آنچه درباره نقش دولت آمریکا و طرح مایکل فینزل ژنرال آمریکایی و هماهنگ کننده امنیتی این کشور در منطقه به منظور مقابله با مقاومت گفته می شود، راه به جایی نخواهد برد.

سخنگوی حماس با بیان اینکه فینزل نخواهد توانست حالت انقلابی را در کرانه باختری از بین ببرد و مقاومت را ریشه کن کند، تصریح کرد، چنین طرحهایی در برابر مقاومت ملت فلسطین شکست  خواهد خورد و حماس نسبت به آن هشدار می دهد.

وی تأکید کرد، انتفاضه روزافزون در کرانه باختری و انقلاب ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد، متوقف نخواهد شد و برای دفاع از سرزمین و مقدسات این کشور مستمر خواهد بود.

سخنگوی حماس همچنین گفت که دفاع از خود و استفاده از هر گونه مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی و جنایات کابینه افراطی آن، حق ملت فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: آمریکا قادر به نابودی وضعیت انقلابی در کرانه باختری نیست

حماس: آمریکا قادر به نابودی وضعیت انقلابی در کرانه باختری نیست