مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-11سياسي

حقانیت انقلاب اسلامی با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان ثابت شد


امام جمعه شهرستان سوادکوه راهپیمایی 22بهمن امسال را نشان دهنده مشتی بر دهان یاوه گویان انقلاب دانست و گفت: حقانیت این انقلاب و نظام همین کافی است که بعد از گذشت 44سال مردم با همه توان و امکانات پشتیبان نظام و ادامه دهنده راه امام و شهدا هستند.

- ایسنا/مازندران امام جمعه شهرستان سوادکوه راهپیمایی 22بهمن امسال را نشان دهنده مشتی بر دهان یاوه گویان انقلاب دانست و گفت: حقانیت این انقلاب و نظام همین کافی است که بعد از گذشت 44سال مردم با همه توان و امکانات پشتیبان نظام و ادامه دهنده راه امام و شهدا هستند.

حجت الاسلام مهدی جعفری امروز در سخنرانی روز 22 بهمن پل سفید، یاد و خاطر امام و شهدا را گرامیداشت و از حضور پر شور، شعور و کم نظیر مردم در راهپیمایی دشمن شکن قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه اظهار کرد: امروز ما آمدیم تا به دنیا نشان دهیم که مدافع انقلاب و نظام خواهیم بود و پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

امام جمعه شهر پل سفید حضور مردم در راهمپیمایی 22بهمن را ستودنی دانست و افزود: این حضور مردمی نشان دهنده این است اگر نقدهایی بر اقتصاد کشور وجود دارد اما در مقابل دشمن ایستادگی می کنیم.

این مسئول اهداف دشمن را انزوای انقلاب، کم جلوه دادن عملکرد دولت ها بعد از 44 سال و از بین بردن جایگاه ولایت برشمرد و گفت: تمام اهداف دشمن این است تا با ابزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقانیت انقلاب اسلامی با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان ثابت شد

حقانیت انقلاب اسلامی با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان ثابت شد