مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-11سياسي

مانور مشترک ناوگان امدادی ایران خودرو و سایپا


هم زمان با 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، آیین مانور مشترک ناوگان امدادی ایران خودرو و سایپا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، آیین رژه ناوگان امدادی از محل شرکت امداد خودرو ایران به سمت خیابان آزادی و محل اجتماع عظیم راهپیمایان 22 بهمن ماه برگزار شد.

در این مراسم ده ها دستگاه خودرو، یدک کش و موتورسیکلت امداد ایران خودرو و سایپا، با نصب پرچم های سه رنگ کشورمان و پخش سرودهای انقلابی و حماسی در کنار خیل عظیم مردم با آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این آیین مدیرعامل و قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، مدیران عامل امدادخودرو ایران و ایساکو، معاونان توسعه منابع انسانی و کیفیت و مدیر ارتباطات ایران خودرو و مدیران امداد خودرو سایپا حضور داشتند.

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت یوم الله 22بهمن  بسیج و انجمن اسلامی کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو نیز چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با برپایی ایستگاه صلواتی و پخش سرودهای انقلابی و آذین بندی گرامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مشترک ناوگان امدادی ایران خودرو و سایپا

مانور مشترک ناوگان امدادی ایران خودرو و سایپا