مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:462023-02-11فرهنگي

/نقد فیلم های جشنواره/ «آنها مرا دوست داشتند»؛ جیغ، دعوا، نازنین زاغری و شعار!


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قصد دارد در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، به نقد، تحلیل و تفسیر مختصر فیلم های حاضر در جشنواره بپردازد.

- /نقد فیلم های جشنواره/ آنها مرا دوست داشتند ؛ جیغ، دعوا، نازنین زاغری و شعار! خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قصد دارد در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، به نقد، تحلیل و تفسیر مختصر فیلم های حاضر در جشنواره بپردازد.

شما نیز در صورت تماشای فیلم ها در این زمینه می توانید مشارکت کنید.

آنها مرا دوست داشتند کارگردان و تهیه کننده: محمدرضا رحمانی نویسندگان: محمدرضا رحمانی، محسن دین محمد بازیگران: امیر جعفری، امیرحسین آرمان، شهرام قائدی، نسیم ادبی و لیلا بلوکات * برخی سوژه ها در جامعه وجود دارند که تکان دهنده و روایتشان تاثیرگذار است اما در قالب اثر هنری، ازجمله فیلم سینمایی، در نیامده اند.

برخی سوژه ها هم در جامعه وجود دارند که تکان دهنده و روایتشان تاثیرگذار است اما وقتی برای نخستین بار در قالب اثر هنری، ازجمله فیلم سینمایی در می آیند، حاصل تولید آنقدر ضعیف است که سوژه انگار حیف می شود و فرصت هدر می رود.

یکی از سوژه های تکان دهنده مربوط به تهران این است که در محدوده ای در جنوب شرق شهر و در زمان های خاصی، خرید و فروش بچه نوزاد انجام می شود، عمدتا بچه های کارتن خوابها و معتادان که درنهایت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/نقد فیلم های جشنواره/ «آنها مرا دوست داشتند»؛ جیغ، دعوا، نازنین زاغری و شعار!

/نقد فیلم های جشنواره/ «آنها مرا دوست داشتند»؛ جیغ، دعوا، نازنین زاغری و شعار!