مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-11اقتصادي

اختصاص اعتبار برای ایجاد بازارچه دایمی صنایع دستی در مسجدسلیمان


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مسجدسلیمان از اختصاص سه میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای احداث بازارچه دایمی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مسجدسلیمان از اختصاص سه میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای احداث بازارچه دایمی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

ایوب سلطانی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که زمین احداث بازارچه دایمی صنایع دستی اختصاص یافته است، گفت: این زمین محل بسیار مناسبی برای احداث بازارچه صنایع دستی است، چراکه گردشگران و مسافران نوروزی و همشهریان به راحتی می توانند از این بازارچه دیدن و استفاده کنند.

جاجیم بافی، نمدمالی، کلاه مالی، گیوه دوزی و قفل سازی از جمله مهمترین صنایع دستی مسجدسلیمان است.

او با اشاره به اینکه تولیدات صنایع دستی مسجدسلیمان با ویژگی های منحصربفرد خود در 30 غرفه این بازارچه عرضه خواهد شد اظهار کرد: با توجه به مشاهده ای که از دست سازهای هنرمندان این شهر داشتیم می توان گفت صنایع دستی این شهر ظرفیت لازم برای اشتغال زایی، رونق اقتصادی و صادرات را دارد.

از دیدنی های این شهر می توان به اولین چاه نفتی در خاورمیانه، دامنه کوه آسماری، تفرجگاه تمبی، آتشکده سرمسجد و پرستشگاه بردنشانده، که بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار برای ایجاد بازارچه دایمی صنایع دستی در مسجدسلیمان

اختصاص اعتبار برای ایجاد بازارچه دایمی صنایع دستی در مسجدسلیمان