مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:212023-02-11فرهنگي

بازگشت سرمایه «بچه زرنگ» در گرو نمایش در کشورهای خارجی است


در پروژه های قبلی مان به واسطه نمایش در کشورهای مختلف توانستیم بازگشت سرمایه را داشته باشیم و در پروژه بچه زرنگ هم این کار را خواهیم کرد.

- تهیه کننده انیمیشن بچه زرنگ گفت: در پروژه های قبلی مان به واسطه نمایش در کشورهای مختلف توانستیم بازگشت سرمایه را داشته باشیم و در پروژه بچه زرنگ هم این کار را خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انیمیشن بچه زرنگ به تهیه کنندگی حامد جشنواره با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شد و در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

حامد جعفری تهیه کننده انیمیشن بچه زرنگ در برنامه رادیویی شهر آفتاب رادیو تهران، با اشاره به این اثر که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است، گفت: تولید انیمیشن یک تمایز مهمی با بقیه تولیدات رسانه ای و تلویزیونی دارد؛ در انیمیشن ها تولیدات برای کمپانی ها است و از روز نخست تلاش داشتیم این روند از در همه آثار داشته باشیم؛ کمپانی محور بودن آثار باعث رسوب شدن تجربیات تعداد زیادی از عوامل این تولیدات است و اهمیت کارگردان و تهیه کننده کمتر است و همه فرآیندها با حضور و تصمیم جمع قابل توجهی از افراد مشارکت کننده در تولید انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت سرمایه «بچه زرنگ» در گرو نمایش در کشورهای خارجی است

بازگشت سرمایه «بچه زرنگ» در گرو نمایش در کشورهای خارجی است