مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-11فرهنگي

/نقد فیلم های جشنواره/ «گل های باوارده»؛ پول نفت...


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قصد دارد در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، به نقد، تحلیل و تفسیر مختصر فیلم های حاضر در جشنواره بپردازد.

- خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قصد دارد در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، به نقد، تحلیل و تفسیر مختصر فیلم های حاضر در جشنواره بپردازد.

شما نیز در صورت تماشای فیلم ها در این زمینه می توانید مشارکت کنید.

گل های باوارده نویسنده و کارگردان: مهرداد خوشبخت تهیه کننده: سعید سعدی بازیگران: بانیپال شومون، امیررضا دلاوری، الهام نامی نیک و نادر سلیمانی * جنگ هشت ساله ما و برخی مظهرهایش علاوه بر اینکه استاندارد تولید فیلم های دفاع مقدسی و جنگی را دارد، این ظرفیت و قابلیت را هم دارد که آثار سینمایی بزرگی از دل آن بیرون آید.

پالایشگاه آبادان که پیش تر هم سوژه برخی آثار سینمایی در حوزه سینمای جنگ شده بود، در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با فیلم گل های باوارده حضور یافت؛ اثری که با حمایت وزارت نفت، به یک پروژه بزرگ سینمایی در ایران تبدیل شده است.

اما همواره این پرسش مطرح بوده است که سینمای ایران چقدر ظرفیت میزبانی و تولید پروژه های بزرگ را دارد؟ مخصوصا که این گونه آثار از لحاظ شاخص های فنی، به جدیدترین دستاوردها در حوزه صنعت سینما نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/نقد فیلم های جشنواره/ «گل های باوارده»؛ پول نفت...

/نقد فیلم های جشنواره/ «گل های باوارده»؛ پول نفت...