مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-11ورزشي

آرن داودی: در صورت کسب سهمیه جهانی هم در تیم ملی بسکتبال نمی مانم


بازیکن تیم ملی بسکتبال که با وجود خداحاطفی مجدد در ترکیب این تیم قرار گرفته، گفت: احتمال اینکه بعد از این دوره بمانم و بتوانم کمکی به تیم ملی کمکی داشته باشم، - یک درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعلام فهرست جدید تیم ملی بسکتبال با معرفی آرن داودی به عنوان چهره جدید دعوت شده همراه بود، بازیکنی که سال ها تیم ملی بسکتبال را در میادین مختلف همراهی کرد اما چهار سال پیش در جریان رقابت های انتخابی جام جهانی 2019 و بعد از دیدار با ژاپن تصمیم به خداحافظی گرفت.

با این حال او برای دور جدید اردوی تیم ملی بسکتبال که به منظور حضور در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی برگزار می شود، در ترکیب اردونشینان قرار گرفته و قدر مسلم اینکه در ترکیب 12 نفره نهایی هم حضور خواهد داشت آن هم به عنوان کاپیتان.

با همه این اوصاف این بازیکن تاکید دارد که بازگشتش به تیم ملی بسکتبال مقطعی و صرفاً برای این مرحله و دیدارهای پیش رو است.

او امیدوار است حضورش به کسب سهمیه جهانی کمک کند اما می گوید حتی در این صورت هم احتمال ماندگار بودنش در تیم ملی و اینکه سال آینده هم بتواند کمک حال و همراه دیگر ملی پوشان باشد، یک درصد است.

آرن داودی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حدود یک ماه پیشنهاد بازگشت دوباره به ترکیب تیم ملی بسکتبال را دریافت کرده است، گفت: به خاطر شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرن داودی: در صورت کسب سهمیه جهانی هم در تیم ملی بسکتبال نمی مانم

آرن داودی: در صورت کسب سهمیه جهانی هم در تیم ملی بسکتبال نمی مانم