مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 00:252023-02-10اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 91 پروژه کشاورزی در دهه فجر در هرمزگان


رییس جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان گفت: 91 پروژه با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد و 955هزار ریال به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس مویدی رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان امشب سفر وزیر جهاد کشاورزی به هرمزگان، بیان کرد: این طرح ها شامل کلنگ زنی 28 واحد تولیدی با اعتباری افزون بر 49 هزار و 219 میلیارد ریال و افتتاح 62 واحد تولیدی با هزینه ای افزون بر 55 هزار و 735 میلیارد ریال است.

  رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان اظهارکرد: 306 میلیارد ریال از این طرح ها در حوزه آب و خاک، 34 هزار و 132 میلیارد ریال در حوزه صنایع تبدیلی، سه هزار و 856 میلیارد ریال در حوزه گلخانه، 326 امور دام ومرغداری گوشتی و پروار بندی در حوزه امور دام و مرغداری گوشتی و چهار و چهاردهم میلیاررد ریال عشایر است.

  مویدی ادامه داد: دشت پُل پولک در شرق هرمزگان یکی از طرح های شاخص بخش جهادکشاورزی هرمزگان با سرمایه گذاری بخش خصوصی است که تحول خوبی را در منطقه محروم جاسک و بشاگرد ایجاد خواهد کرد و موجب توسعه سواحل مکران می شود.

  وی با تاکید بر لزوم توسعه کشت نخیلات در هرمزگان اظهارکرد: یکهزار و 800 هکتار از اراضی دشت پُل پولک زیرکشت نخیلات می رود که این طرح با ساختار گردشگری و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 91 پروژه کشاورزی در دهه فجر در هرمزگان

افتتاح و کلنگ زنی 91 پروژه کشاورزی در دهه فجر در هرمزگان