مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-10سياسي

200 میلیارد تومان دیگر به اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی مصوب شد


طی تماس معاون اجرایی رییس جمهور و در ادامه اعتبارات سفر ریاست جمهوری، 200 میلیارد تومان دیگر برای استان مصوب شد که می تواند مسیر توسعه و پیشرفت استان را سریع تر رقم بزند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: طی تماس معاون اجرایی رییس جمهور و در ادامه اعتبارات سفر ریاست جمهوری، 200 میلیارد تومان دیگر برای استان مصوب شد که می تواند مسیر توسعه و پیشرفت استان را سریع تر رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد که به مناسبت دهه فجر برای افتتاح پروژه های شهرستان فاروج به این شهرستان سفر کرده است، ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر تیتکانلو در فاروج اظهار کرد: 3770 میلیارد تومان پروژه در ایام دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی شده است.

وی افزود: امیدواریم با همدلی مردم و تمام اجزای حاکمیت استان بتوانیم در پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان کمک کنیم .

وی به موضوع عفو رهبری به محکومان حوادث اخیر اشاره و تصریح کرد: این عفو نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری و رأفت مقام معظم رهبری به فرزندان این نظام است و دیگر تحریم ها نمی تواند نگاه مردم به این عظمت نظام را تغییر دهد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر با انسجام و وحدت و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه ناامیدی مطلق را به دشمنان منتقل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد تومان دیگر به اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی مصوب شد

200 میلیارد تومان دیگر به اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی مصوب شد