مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-10سياسي

مخبر: برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل بیش از هر زمانی آماده هستیم


معاون اول رییس جمهور، چشم انداز آینده ایران اسلامی را بسیار روشن توصیف کرد و گفت: امروز برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل، بیش از هر زمانی آماده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در حاشیه نماز جمعه امروز تهران، تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی را دورانی شگفت انگیز برای همراهی مردم و حاکمیت خواند که با وجود همه توطئه های سهمگین دشمنان همچنان پابرجا و استوار مانده و همین پیوند دیرین همواره موجب شکست جهان سلطه و رمز پایداری این کشور در این منطقه پرآشوب بوده است.

معاون اول رییس جمهور چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی دوباره برای همدلی و اتحاد همه اقشار و گروه ها خواند و از همه مردم دعوت کرد تا با حضور در این روز تاریخی یک بار دیگر وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی را به همه جهانیان نشان بدهند.

مخبر با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره محاسبه غلط دشمنان درباره واقعیت های ایران، تصریح کرد: مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند و امروز اگرچه زیر بار هجمه های سنگین رسانه ای و فشارهای همه جانبه اقتصادی از سوی استکبار جهانی هستیم، اما نسل های جوان آمال و آرزوهای دشمنان را مثل گذشته نقش بر آب می سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل بیش از هر زمانی آماده هستیم

مخبر: برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل بیش از هر زمانی آماده هستیم