مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-10بين الملل

نیروهای روسیه 30خودرو زرهی را دست نخورده در شرق اوکراین رها کردند


وزارت دفاع انگلیس مدعی شد که نیروهای روسیه در حمله ای ناموفق به شهر «ووهلدار» در شرق اوکراین، یک دوجین از خودروهای زرهی خود را از دست داده اند! - وزارت دفاع انگلیس مدعی شد که نیروهای روسیه در حمله ای ناموفق به شهر ووهلدار در شرق اوکراین، یک دوجین از خودروهای زرهی خود را از دست داده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سرویس اطلاعاتی انگلیس مدعی است که نیروهای روسیه در یکی از حملات ناموفق به شهر ووهلدار در منطقه دونتسک، تعداد قابل توجهی از زره پوش های خود را از دست داده اند؛ پیش از این یک بلاگر حامی روسیه نسبت به بروز بحران در لایه های فرماندهی نیروهای روس هشدار داده بود.

همزمان با تداوم حملات بی وقفه روسیه به جبهه شرقی اوکراین، ووهلدار که یکی از پایگاه های تحت اختیار اوکراین در تقاطع راهبردی بین جبهه شرقی و جنوبی این کشور است، همواره شاهد نبردهای خونینی بوده است.

وزارت دفاع انگلیس مدعی شد: نیروهای روسیه پس از یک حمله ناموفق، احتمالاً دست کم 30 دستگاه از خودروهای زرهی خود را دست نخورده رها کرده و گریخته اند.

هنوز ادعای مقامات اطلاعاتی انگلیس تایید نشده اما تصاویری که صحت آنها تایید نشده و بلاگرهای نظامی آنها را منتشر کرده اند، نشان می دهد که چندین خودرو زرهی و تانک در میدان نبرد در منطقه مذکور رها شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای روسیه 30خودرو زرهی را دست نخورده در شرق اوکراین رها کردند

نیروهای روسیه 30خودرو زرهی را دست نخورده در شرق اوکراین رها کردند