مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-10سياسي

بیانیه دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به مناسبت 22 بهمن 1401


دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

- متن بیانیه این شورا به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب، تجلی نور خداست که بارقه ی امید را در قلوب مردم ایران زنده و آنان را به سوی آینده ای سرشار از معنویت و پیشرفت رهنمون ساخت.

مردم عزیز نیز با همبستگی و ایثار، احیای دین خدا و نفی سلطه و استبداد در پرتو استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را جشن گرفتند .

نظام اسلامی با توجه به آرمان ها و آموزه های حق طلبی، ظلم ستیزی، عدالت خواهی ، خروش بر بیدادگری و بازیابی هویت اسلامی ایرانی، در عرصه حیات اجتماعی جامعه پدیدار و با تحول در عرصه های اجتماعی و اقتصادی، عزت و اقتدار را به این مرز و بوم ارزانی داشت و اندیشه های لیبرالیستی و مادی گرایی را به چالش فرا خواند.

این انقلاب اکنون درپی مجاهدت ها، ایثارگری ها و جانفشانی های ملت رشید و با تکیه بر رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی در مسیر رشد، تعالی و پیشرفت بشریت آزادی خواه قرار گرفته و با ایستادگی در مقابل تمام بدخواهی ها و ستم ها، الگویی برای مسلمانان و آزادگان جهان در دیگر کشورها شده است؛چنانچه امروزجمهوری اسلامی ایران، کشوری مستقل و مقتدر در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به مناسبت 22 بهمن 1401

بیانیه دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به مناسبت 22 بهمن 1401