مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-10اقتصادي

طرح پرورش ماهی در قفس های پایه کششی نیمه مغروق در هرمزگان آغاز شد


طرح آزمایشی پرورش ماهی در قفس با ظرفیت اسمی 75 تن با همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سواحل جنوبی جزیره قشم به بهره برداری رسید.

- قشم - طرح آزمایشی پرورش ماهی در قفس با ظرفیت اسمی 75 تن با همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سواحل جنوبی جزیره قشم به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طرح آزمایشی پرورش ماهی در قفس با ظرفیت اسمی 75 تن با همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) عصر جمعه با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سواحل جنوبی جزیره قشم به بهره برداری رسید.

این طرح با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و دانشگاه جامع امام حسین (ع) با تکیه بر توان متخصصان داخلی از ابتدای دی ماه 1400 شروع شد.

تاکنون طراحی و ساخت قفس های پرورش ماهی در انحصار کشورهای غربی بوده، که این طرح با بومی سازی دانش طراحی و ساخت قفس های پایه کششی Tlc گام مهمی در راستای بومی سازی و احیای منابع طبیعی شیلاتی در آب های ساحلی جنوب کشور می باشد، این مسئله از جمله مهم ترین مسائلی می باشد که در برنامه ششم توسعه دولت مورد تاکید قرار گرفته است.

لزوم تأمین امنیت غذایی و افزایش سرانه مصرف آبزیان به منظور ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه در راستای افزایش ضریب خود اتکایی و امنیت غذایی از اهمیت بسزایی برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پرورش ماهی در قفس های پایه کششی نیمه مغروق در هرمزگان آغاز شد

طرح پرورش ماهی در قفس های پایه کششی نیمه مغروق در هرمزگان آغاز شد