مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-10سياسي

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضوری گسترده و انبوه خواهند داشت: گفت: مردم دلبسته به آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: ایران اسلامی چهارمین کشور تولیدکننده موشک و پهپاد جهان است.

وی، به پرتاب ماهواره نظامی جمهوری اسلامی به مدار زمین در سال 1400 اشاره کرد و گفت: این ماهواره، کاملاً بومی بود که به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط جوانان برومند این سرزمین ساخته شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، سپس به شرایط مختلف زندگی در دوران ستم شاهی پهلوی اشاره کرد و افزود: در آن دوران تمام امور کشور به ویژه امور فرهنگی وابسته و در خدمت آمریکا بود که این امر باعث ترویج فساد و بی عفتی در جامعه شده بود.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه به توطئه ها، تهدیدها و تحریم های صورت گرفته نسبت به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: فشارهایی که هر کدام به تنهایی می توانست حکومتی را ساقط کند نتوانست در مورد ما کاری به پیش ببرند و این ایران اسلامی بود که توانست استقلال خود را حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن