مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-10سياسي

تداوم اقتدار ملی در گرو حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن


نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: اگر به دنبال تداوم اقتدار ملی هستیم، این اقتدار در گرو حضور در صحنه های حساسی چون راهپیمایی 22 بهمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآن را تبیین کرده اند، ادامه مسیر دهد، تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب حاکی از آن است که مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال باید پرشورتر و متفاوت تر از سال های گذشته باشد؛ چرا که دشمن تلاش می کند تا با تقشه های حساب شده فتنه های خود را عملی کند.

آیت الله خاتمی با یادآوری اینکه طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، دشمن در فتنه انگیزی های خود به صورت مهندسی شده عمل کرده است، ادامه داد: بدون شک، بدخواهان نظام به هر میزان که در این راه مهندسی شده عمل کنند، باز هم به واسطه حضور مردم در صحنه های حساس نظام و نیز عنایت ویژه پروردگار، نقشه های شان نقش بر آب خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از راه های تحقق اهدافی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای خدمات رسانی به آحاد جامعه تعریف شده، داشتن همت و کار جهاری و هدفمند است، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نمی توان وضعیت مردم را در شرایط فعلی با شرایطی که قبل از انقلاب وجود داشت، مقایسه کرد؛ چرا که امروز مسئولان در بین مردم حضور دارند، حال آنکه قبل از انقلاب هیچ مسئولی از نظر مردم در دسترس نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اقتدار ملی در گرو حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

تداوم اقتدار ملی در گرو حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن