مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-10بين الملل

امضای دفتر یادبود قربانیان زلزله ترکیه توسط وزیر خارجه تاجیکستان


وزیر امور خارجه تاجیکستان با حضور در محل سفارت ترکیه در دوشنبه دفتر یابود قربانیان زلزله فاجعه بار این کشور را امضا و با دولت و مردم ترکیه ابراز همدردی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سراج الدین مهرالدین ، وزیر امور خارجه تاجیکستان از سفارت ترکیه در شهر دوشنبه بازدید و دفتر یادبود قربانیان زمین لرزه فاجعه بار در این کشور را امضا کرد.

رییس نهاد دیپلماتیک تاجیکستان با امضا دفتر یادبود قربانیان به خانواده ها و نزدیکان جان باختگان این بلای طبیعی دلخراش صبر و شکیبایی و به آسیب دیدگان شفای کامل آرزو کرد.

باید گفت که با دستور رییس جمهور تاجیکستان برای آسیب دیدگان زلزله شدید در ترکیه یک محموله کمک های بشردوستانه شامل مواد غذایی، لباس و کفش زمستانی، چادر، پتو، ظروف و غیره ارسال شد.

علاوه بر این به دستور رحمان، تاجیکستان به همراه کمک های بشردوستانه گروهی از امدادگران کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی این کشور متشکل از 50 امدادگر با تجربه و پزشک به ترکیه اعزام شدند.

پیش از این رییس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی به رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و مردم برادر این کشور را در رابطه به جان باختن تعداد زیادی از مردم بر اثر زلزله ویرانگر، تسلیت و برای آسیب دیدگان شفا کامل را آرزو کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای دفتر یادبود قربانیان زلزله ترکیه توسط وزیر خارجه تاجیکستان

امضای دفتر یادبود قربانیان زلزله ترکیه توسط وزیر خارجه تاجیکستان