مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-10سياسي

مرکز خونگیری در شهرستان ایوان کلنگ زنی شد


آیین کلنگ زنی مرکز ثابت خونگیری و افتتاح مجتمع گردشگری، تفریحی و توریستی در شهرستان ایوان همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در مراسم کلنگ زنی مرکز ثابت خونگیری شهرستان ایوان گفت: توسعه مراکز خونگیری در سطح استان با در نظر گرفتن استانداردهای لازم نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و نجات جان بیماران و نیازمندان به خون و فرآورده های خونی دارد.

وی با تقدیر از عملکرد اداره کل انتقال خون استان ایلام، افزود: اهمیت فعالیت پایگاه انتقال خون و نقش بی بدیل آن در نجات جان انسان ها بر کسی پوشیده نیست.

عاصم آبادی مدیر کل انتقال خون استان ایلام گفت: مرکز خون گیری شهرستان ایوان در زمینی به مساحت 258 متر مربع با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی شهرستان ایوان را یکی از شهرستان های استان با شاخص بالای اهدای خون اعلام کرد و افزود: در سریع ترین زمان ممکن فرایند مناقصه و احداث این مرکز آغاز خواهد شد.

مدیرکل انتقال خون استان ایلام نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل اظهار داشت: احداث مرکز خونگیری در شهرستان ایوان یکی از مطالبات مردمی بوده که با هماهنگی و مساعدت ستاد مرکزی سازمان انتقال خون، مجوز احداث پایگاه ثابت خونگیری در شهرستان های ایوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز خونگیری در شهرستان ایوان کلنگ زنی شد

مرکز خونگیری در شهرستان ایوان کلنگ زنی شد