مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-10اجتماعي

شرایط برای بارش در هرمزگان مهیا نیست


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز تا اوایل هفته آینده گذر ابر از آسمان استان پیش بینی می شود، اما شرایط برای بارش در استان مهیا نیست.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز تا اوایل هفته آینده گذر ابر از آسمان استان پیش بینی می شود، اما شرایط برای بارش در استان مهیا نیست.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز جمعه (بویژه ساعات بعد از ظهر)، دریا با وزش باد شدید جنوب غربی تا شمال غربی مواج خواهد بود و ترددهای دریایی با اختلال مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشینه سرعت باد گاهی به بیش از 50 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج گاهی به بیش از 200 سانتیمتر خواهد رسید، تصریح کرد: وزش باد شدید جنوب غربی تا شمال غربی و مواج شدن دریا تا ساعات بامداد شنبه (22 بهمن) ادامه خواهد داشت.

سی سی پور با بیان اینکه توصیه می شود از تردد شناورهای سبک، صیادی و تفریحی اجتناب شود و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها در بنادر و اسکله های استان صورت بپذیرد، خاطرنشان کرد: طی امروز تا اوایل هفته آینده گذر ابر از آسمان استان پیش بینی می شود، اما شرایط برای بارش در استان مهیا نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: از نظر دمایی نوسانات 2 تا 4 درجه ای دما مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای بارش در هرمزگان مهیا نیست

شرایط برای بارش در هرمزگان مهیا نیست