مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-10سياسي

34 هزار و 500 نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی استان قم هستند


سرپرست اداره کل بهزیستی استان قم گفت: در حال حاضر 34 هزار و 500 نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی استان قم هستند.

- سید صادق میره ای پنجشنبه بیستم بهمن ماه، با گرامیداشت دهه فجر و اشاره به اقدامات این سازمان اظهار کرد: به نمایندگی از مجموعه عظیمی از کارکنان و شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی که به صورت غیر دولتی و با مجوز سازمان به ارائه خدمات عام المنفعه می پردازند در خدمت جامعه هدف هستیم.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان قم افزود: سازمان بهزیستی، یک سازمان خدماتی در حوزه اجتماعی است که به دلیل ماهیت کاری که دارد از خدمات سازمانی آن قبل از تولد و دوران جنینی آغازمی شود و تا دوران سالمندی در مسیر خدمت رسانی ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: کار در موضوعات اجتماعی به دلیل اینکه مخاطبان دارای نیازهای مختلف هستند و با مسائل اجتماعی و روانی جامعه درگیرند، شاخصه های خود را دارد.

میریی در مورد جامعه هدف سازمان بیان کرد: افراد تحت پوشش سازمانی بهزیستی تا سال 1401 طبق آمار تقریبا 34 هزار و 500 نفر متشکل از 22 هزار نفر معلول و همچنین شامل زنان سرپرست خانوار و افراد در حوزه اعتیاد و فرزندان شبانه روزی در استان قم هستند، همچنین 90 هزار نفر با وابستگی کاری و اداری و پیگیری در حوزه بهزیستی از خدمات استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار و 500 نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی استان قم هستند

34 هزار و 500 نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی استان قم هستند