مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-10بين الملل

تایمز: اوکراین موشک های انگلیسی را برای حمله به کریمه می خواهد


روزنامه تایمز انگلیس به نقل از منابع دفاعی اوکراین گزارش داد، ارتش اوکراین آماده استفاده از موشک های دوربرد انگلیسی برای ضربه زدن به شبه جزیره کریمه است و این در صورتی است که این موشک ها در قالب کمک های نظامی ارائه شوند.

- روزنامه تایمز انگلیس به نقل از منابع دفاعی اوکراین گزارش داد، ارتش اوکراین آماده استفاده از موشک های دوربرد انگلیسی برای ضربه زدن به شبه جزیره کریمه است و این در صورتی است که این موشک ها در قالب کمک های نظامی ارائه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز چهارشنبه، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین، در جریان سخنرانی در پارلمان انگلیس از این کشور درخواست کرد که جت های جنگنده را به کی یف تحویل دهد.

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس هم گفت که او روز چهارشنبه با زلنسکی، از جمله در مورد ارائه تسلیحات دوربردتری به نسبت آنچه کی یف اکنون در اختیار دارد، صحبت کرده است.

این منبع دفاعی اوکراینی به روزنامه تایمز گفت که کی یف از موشک ها برای حمله به کریمه استفاده خواهد کرد و این پس از اعلام هشدار زلنسکی است، مبنی بر اینکه سلاح های دوربرد متحدان غربی عمق سرزمین های اشغالی را هدف خواهند گرفت.

براساس این گزارش، بحث هایی در حال انجام است، در مورد اینکه آیا کمک نظامی بیشتر لندن به کی یف باید شامل موشک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایمز: اوکراین موشک های انگلیسی را برای حمله به کریمه می خواهد

تایمز: اوکراین موشک های انگلیسی را برای حمله به کریمه می خواهد