مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-09سياسي

صید لانگ لاین در اولویت شیلات ایران است/اهمیت صیادی فرا سرزمینی


معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه صید «لانگ لاین» در اولویت شیلات ایران قرار دارد، از حرکت به سمت صید فرا سرزمینی و بهره گیری از ظرفیت صیادی کشورهای آفریقایی خبر داد.

- زاهدان-معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه صید لانگ لاین در اولویت شیلات ایران قرار دارد، از حرکت به سمت صید فرا سرزمینی و بهره گیری از ظرفیت صیادی کشورهای آفریقایی خبر داد.

به گزارش، سید حسین حسینی روز پنج شنبه در مراسم افتتاح مزرعه نیمه مدار بسته پرورش ماهیان سردآبی در زاهدان که به مناسبت دهه فجر انجام شد، افزود: سالانه 702 هزار تن صید و صیادی در کشور انجام می شود که از این میزان 270 هزار تن آن به آب های دور در سیستان و بلوچستان تعلق دارد.

وی ادامه داد: ایران در حوزه صید و صیادی در غرب آسیا در بین 32 کشور رتبه اول و در کل اقیانوس هند رتبه دوم را داراست که این موفقیت ها به دلیل ظرفیت های تنها بندر اقیانوسی ایران در جنوب سیستان و بلوچستان و دانش و قدرت سرمایه گذاری در منطقه است.

مذاکره با کشور ژاپن در زمینه صید لانگ لاین وی ظرفیت آبزی پروری کشور را نیز 557 هزار تن عنوان کرد و گفت: به منظور کیفی سازی صیادی و دادن ارزش افزوده به آن صید به روش های نوین به ویژه لانگ لاین (رشته قلاب طویل) برای صید و صیادی پایدار در اولویت شیلات ایران قرار دارد تا با این اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید لانگ لاین در اولویت شیلات ایران است/اهمیت صیادی فرا سرزمینی

صید لانگ لاین در اولویت شیلات ایران است/اهمیت صیادی فرا سرزمینی