مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 21:062023-02-09فرهنگي

درخشش خبرنگاران ایسنا قزوین در جشنواره رسانه ای ابوذر


زهرا عبداللهی، فریبا قاسمی، مهسا گنجه فرد، سحر محمدعلیخانی، فریبا رحیمی و معصومه امینی خبرنگاران ایسنا قزوین به ترتیب در بخش های مصاحبه، سرمقاله و یادداشت و گزارش، - گزارش خبری، محور جمعیت و خانواده و مطالبه گری در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین موفق به کسب رتبه شدند.

  آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان و مدیران ارشد استانی برگزار شد.

به گفته محمد کشاورز، رییس سازمان بسیج رسانه استان در این جشنواره بالغ بر 802 اثر و 160 شرکت کننده از 40 رسانه حضور یافته بودند.

کشاورز بیان کرد: امروز پس از هفت دوره جشنواره ابوذر توانسته جایگاه خود را در میان اصحاب رسانه پیدا کند، جشنواره ابوذر رویدادی رقابتی برای تشویق هنرمندان و تلاش در راستای ایفای نقش همگرایی و ایجاد رقابتی سالم در میان خبرنگاران است.

وی بیان کرد: در بررسی آثار ضمن دوری از نگاه گزینشی و سلیقه ای از داوران شاخص خارج از استان استفاده شد تا رویکرد فراجناحی در این جشنواره عملیاتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جشنواره زهرا عبداللهی، رتبه دوم بخش مصاحبه و گفت وگو، فریبا قاسمی، رتبه اول بخش سرمقاله و یادداشت، مهسا گنجه فرد، رتبه اول در بخش گزارش تحلیلی، سحر محمدعلیخانی، رتبه سوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرنگاران ایسنا قزوین در جشنواره رسانه ای ابوذر

درخشش خبرنگاران ایسنا قزوین در جشنواره رسانه ای ابوذر