مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-09فرهنگي

از دلایل انتخاب بابک حمیدیان برای نقش شهید بروجردی تا 30 سال غریبی


محمد حسین لطیفی درباره انتخاب بابک حمیدیان برای بازی در نقش شهید بروجردی گفت که شباهت، توانمندی در بازیگری و یک انگیزه شخصی خود حمیدیان در انتخاب و حضور او در فیلم «غریب» موثر بوده است.

- محمد حسین لطیفی درباره انتخاب بابک حمیدیان برای بازی در نقش شهید بروجردی گفت که شباهت، توانمندی در بازیگری و یک انگیزه شخصی خود حمیدیان در انتخاب و حضور او در فیلم غریب موثر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی عصر پنجشنبه 20 بهمن ماه با حضور برخی عوامل از جمله محمد بروجردی بازیگر و نوه شهید بروجردی در سینمای رسانه رونمایی شد.

لطیفی درباره دغدغه خود از ساخت فیلمی درباره ی شهید بروجردی توضیح داد: بارها پیشنهاد ساخت سریال یا سینمایی از شهدای دفاع مقدس داشتم ولی اعتقادم این بود که کار من نیست.

بعد که از سوی آقای عنقا پیشنهاد شد با آشنایی ای که از این شخصیت داشتم، به نظرم رسید می شود قبول کرد ولی شرط گذاشتم که خود حامد عنقا متن آن را بنویسد.

او درباره انتخاب بابک حمیدیان توضیح داد: من و آقای عنقا از ابتدای کار به بابک حمیدیان فکر می کردیم چون هم شباهت داشت، هم در بازیگری توانمند است و هم یک انگیزه شخصی داشته چون او دوست داشت فرصتی برای بازی در نقش شهید بروجردی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دلایل انتخاب بابک حمیدیان برای نقش شهید بروجردی تا 30 سال غریبی

از دلایل انتخاب بابک حمیدیان برای نقش شهید بروجردی تا 30 سال غریبی