مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-09سياسي

بازارچه دائمی فروش تولیدات بانوان کارآفرین در شهر گرمدره آماده شد


مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج گفت: به دستور فرماندار کرج برای ایجاد بازارچه های فروش، ویژه بانوان کارآفرین اولین مرکز  به همت شهرداری گرمدره  جانمایی و ایجاد شد.

- ایسنا/البرز مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج گفت: به دستور فرماندار کرج برای ایجاد بازارچه های فروش، ویژه بانوان کارآفرین اولین مرکز  به همت شهرداری گرمدره  جانمایی و ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپیده غفاری با اعلام این خبر گفت: یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران دولت سیزدهم در حوزه مسایل زنان و خانواده، راه اندازی بازارچه های فروش در شهرها است.

وی افزود: این مهم که از تاکیدات استاندار محترم بوده است و با پیگیری های فرماندار کرج به همت دکترنجفی شهردار گرمدره بعنوان اولین مرکز در استان جانمایی و ایجاد و در مراحل آماده سازی قرار گرفته است.

غفاری گفت: مقدمات کار این بازارچه در پارک خانواده گرمدره مهیا شده و بعنوان محل دائمی و نمایشگاهی برای فروش تولیدات بانوان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مشاور بانوان فرمانداری کرج گفت: به دستور فرماندار محترم کرج از سایر شهرداری ها نیز می خواهیم مطابق استانداردهای روز نسبت به راه اندازی بازارچه های فروش ویژه بانوان کارآفرین و تولیدکننده وارد میدان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه دائمی فروش تولیدات بانوان کارآفرین در شهر گرمدره آماده شد

بازارچه دائمی فروش تولیدات بانوان کارآفرین در شهر گرمدره آماده شد