مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-09فرهنگي

اختتامیه جشنواره ابوذر در قزوین برگزار شد


آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنجشنبه 20 بهمن 1401 در قزوین برگزار شد.

  - در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر که امروز 20 بهمن 1401 برگزار شد، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین با اشاره به اینکه توجه به مناسبت های قزوین، یک فرصت است، اظهار کرد: یکی از راه های معرفی ظرفیت های قزوین و توسعه استان، توجه به مناسبت هاست.

وی افزود: یکی از این مناسبت ها، آیین فرهنگی معنوی پنجاه به در است که موضوع و برنامه ای منحصر به فرد برای قزوین است و از آن می توانیم برای معرفی هرچه بیشتر این استان استفاده مطلوبی کنیم.

استاندار قزوین گفت: مناسبات خاصه قزوین، ظرفیتی مناسب و قابل قبول است تا با کمک رسانه خصوصیت های کم نظیر و بی بدیل قزوین را به مردم کشور و دنیا معرفی کنیم و در کنار جذب گردشگر، فرصت هایی را نیز برای سرمایه گذاران جهت توسعه استان فراهم کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم با همراهی رسانه ها در پیشبرد اهداف توسعه ای استان و سطح رضایت مندی مردم گام های بلندی برداریم.

اصلی ترین پیام رسانه آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین نیز در این برنامه اظهار کرد: همه اصحاب رسانه ای که خود را فرزند انقلاب و امام(ره) می دانند، باید عصاره کارشان این باشد که به مردم بگویند از قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ابوذر در قزوین برگزار شد

اختتامیه جشنواره ابوذر در قزوین برگزار شد