مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-09فرهنگي

ارسال بیش از 800 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر قزوین


رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: در هفتمین دوره جشنواره ابوذر استان قزوین 802 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که شاهد رشد حدود دو برابری اثار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین پیش از ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر به دنبال گفتمان سازی در راستای ارزش های انقلاب اسلامی و جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: گفتمان سازی، تبیین و برجسته کردن ارزش های انقلاب اسلامی از اهداف ویژه جشنواره رسانه ای ابوذر در سراسر کشور است.

کشاورز ادامه داد: رویکرد فراجناحی و تخصص گرایی و نگاه به توانمندی ها از ویژگی های اصلی جشنواره رسانه ای ابوذر است که در سالهای اخیر نیز به یک نقطه قوت تبدیل شده است.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری و رو به رشد اصحاب رسانه استان قزوین در این جشنواره نشان از اثرگذاری و اهمیت آن در سپهر رسانه ای استان قزوین دارد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: در هر دوره از این جشنواره شاهد مشارکت خبرنگاران و ارسال آثار بیشتر نسبت به دوره قبل تر آن بوده ایم و این خود می تواند نشان دهنده اثرگذاری جشنواره باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 800 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر قزوین

ارسال بیش از 800 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر قزوین