مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-09اقتصادي

برآورد ریالی پروژه های دهه فجر در خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ زنی هزار و 252 پروژه با اعتبار بیش از پنج هزار و 400 میلیارد تومان در خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروزدیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ زنی هزار و 252 پروژه با اعتبار بیش از پنج هزار و 400 میلیارد تومان در خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

وی اظهارداشت: امروز شورای اداری استان را با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با محوریت اشتغال و اشتغالزایی داریم همچنین تعدادی برنامه افتتاحیه را با حضور ایشان در استان خواهیم داشت.

به گفته وی؛ در جریان این سفر ده واحد گلخانه را در شهرستان خوسف افتتاح خواهیم کرد، همچنین افتتاح مینی پالایشگاه  و واحد تولید لوازم آرایشی در منطقه ویژه اقتصادی خواهیم داشت.

استاندار ادامه داد:  کلنگ زنی مجتمع فرآوری مواد نسوز سیمان قاین نیز از جمله پروژه هایی است که برای این سفر پیش بینی شده است.

قناعت از افتتاح و کلنگ زنی هزار و 252 پروژه با اعتبار بیش از پنج هزار و 400 میلیارد تومان در خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و 116 پروژه افتتاح شده و برای 136 پروژه نیز آغاز عملیات اجرایی را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد ریالی پروژه های دهه فجر در خراسان جنوبی

برآورد ریالی پروژه های دهه فجر در خراسان جنوبی