مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-09اجتماعي

برفروبی و نمک پاشی تمام معابر اصلی سطح شهر سنندج


معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: طی 48 ساعت گذشته 10 مرحله برفروبی در سطح شهر انجام شده و عملیات برفروبی و پاکسازی تمام معابر و نقاط حادثه خیز شهر سنندج همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/کردستان معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: طی 48 ساعت گذشته 10 مرحله برفروبی در سطح شهر انجام شده و عملیات برفروبی و پاکسازی تمام معابر و نقاط حادثه خیز شهر سنندج همچنان ادامه دارد.

عرفان فتحی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش اکیپ های ستاد برفروبی شهرداری سنندج طی 48 ساعت گذشته تمام معابر اصلی و نقاط حادثه خیز در سطح شهر برفروبی شده و در حال حاضر تردد در تمام خیابان های اصلی روان است.

وی عنوان کرد: تمام نیروها و ماشین آلات ستاد برفروبی طی 48 ساعت گذشته با توجه به بارش برف در آماده باش کامل بوده و در مسیرهای مختلف بیش از 10 مرحله عملیات برفروبی و نمک پاشی را انجام و همچنان مشغول به کار هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان در کنار 110 دستگاه خودرو ستاد برفروبی 20 دستگاه از ماشین آلات سازمان عمران و 8 تیم آتش نشانی نیز در سطح شهر فعال هستند، گفت: معابر اصلی و نقاط حادثه خیز اولویت ستاد برفروبی شهرداری سنندج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی و نمک پاشی تمام معابر اصلی سطح شهر سنندج

برفروبی و نمک پاشی تمام معابر اصلی سطح شهر سنندج