مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-09سياسي

شهید حسن آهوپای: امام خمینی آرمان های ملت ها را در خود مجسم کرده بود


شهید حسن آهوپای در وصیت نامه اش نوشت: ملت عزیز ایران بدانید اطاعت از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی واجب است و همگان بدانند که این آقا فرزند صالح سالار شهیدان آقا امام حسین (ع) است که آرمان ها و آرزوهای ملت ها را در خود مجسم کرده بود.

- ایسنا/قم شهید حسن آهوپای در وصیت نامه اش نوشت: ملت عزیز ایران بدانید اطاعت از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی واجب است و همگان بدانند که این آقا فرزند صالح سالار شهیدان آقا امام حسین (ع) است که آرمان ها و آرزوهای ملت ها را در خود مجسم کرده بود.

شهید حسن آهوپای در هفتم فروردین 1341 در شهر خون و قیام به دنیا آمد و سرانجام پس از چندی مجاهدت در 10 اردیبهشت 1361 در عملیات بیت المقدس در خرمشهر به شهادت رسید و در شیخان قم آرام گرفت.

در وصیت نامه شهید حسن آهوپای آمده است: با سلام به ارواح طیبه چهارده معصوم (علیهم السلام) و همه علماء و صلحاء، شهداء و مومنین و مومنات، مخصوصا سلام و عرض ادب خدمت آخرین پیام رسان الهی، قطب عالم امکان حضرت مهدی صاحب الزمان (ع).

پدر و مادر گرامیم، برادران عزیزم و خواهر عزیزم و ملت عزیز ایران بدانید که امروز اطاعت از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی واجب است طبق آیه شریفه قرآن که می فرماید (اطیعوالله و اطیعوالرسول) و همگان بدانند که این آقا فرزند صالح سالار شهیدان آقا امام حسین (ع) ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حسن آهوپای: امام خمینی آرمان های ملت ها را در خود مجسم کرده بود

شهید حسن آهوپای: امام خمینی آرمان های ملت ها را در خود مجسم کرده بود