مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-09بين الملل

نقش امروز داعش در افغانستان همان نقش نظامیان آمریکایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسن کاظمی قمی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در حاشیه نشست افغانستان در مسکو در پاسخ به این سئوال که با به قدرت رسیدن دولت موقت طالبان در افغانستان، - سفیر ایران در افغانستان با تشبیه نقش داعش در افغانستان با ایفای نقش آمریکا در این کشور، داعش را گروهی مورد حمایت آمریکا و متحدانش دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن کاظمی قمی ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در حاشیه نشست افغانستان در مسکو در پاسخ به این سئوال که با به قدرت رسیدن دولت موقت طالبان در افغانستان، وضعیت داعش در این کشور به چه صورت خواهد بود و قدرت آن ها در مقایسه با دوران پیش از طالبان در چه سطحی قرار دارد؟ اظهار داشت: نقشی که اکنون داعش در افغانستان ایفا می کند، همان نقشی است که نظامیان اشغالگر آمریکایی به بهانه ایجاد امنیت در افغانستان داشتند.

امروز داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش است.

چیزی که در حال حاضر در افغانستان خود را نشان می دهد، گسترش حرکت ها و ساختار های تروریستی از جمله داعش می باشد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان همچنین تصریح کرد: نظامیان آمریکایی از افغانستان با برنامه طراحی شده خارج شدند و البته آن ها قطعاً شکست خوردند، اما دست از شرارت برنداشتند، در حالت نوایستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش امروز داعش در افغانستان همان نقش نظامیان آمریکایی است

نقش امروز داعش در افغانستان همان نقش نظامیان آمریکایی است