مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-09سياسي

برگزاری جشن عشایر در فنوج/ 1000 پروژه عشایری در حال افتتاح


جشن عشایری به مناسبت دهه فجر و با هدف نشان دادن توانمندی های زنان عشایر، امروز پنجشنبه 20 بهمن، با حضور مدیرکل عشایری سیستان و بلوچستان، قشرهای مختلف مردم و مسوولان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان جشن عشایری به مناسبت دهه فجر و با هدف نشان دادن توانمندی های زنان عشایر، امروز پنجشنبه 20 بهمن، با حضور مدیرکل عشایری سیستان و بلوچستان، قشرهای مختلف مردم و مسوولان، سرپرست فرمانداری و اعضای شورای اداری در روستای انورآباد شهرستان فنوج برگزار شد.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سیستان وبلوچستان گفت: این کمیته حدود یک هزار پروژه عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی در حال افتتاح دارد و جشن های مختلف در شهرهای مختلف در حال اجراست.

سید عبدالحسین سجادی با اشاره به دهه فجر و چهل وچهار سال سرافرازی ایران اسلامی در جهان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی زمینه را برای رسیدن کشور به قله های رفیع عزت، اقتدار و خودباوری در عرصه های مختلف فراهم کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش ها با اتکاء به مشارکت و همراهی مردم است که توانست با قدرت و صلابت هر چه تمام تر، در برابر همه توطئه ها، تحریم ها و کارشکنی های استکبار و قدرت های شیطانی ایستادگی کند و دستاوردهای بزرگ و پرافتخاری را به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن عشایر در فنوج/ 1000 پروژه عشایری در حال افتتاح

برگزاری جشن عشایر در فنوج/ 1000 پروژه عشایری در حال افتتاح