مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-09اجتماعي

ارتفاع برف در اسالم - خلخال به 45 سانت رسید/ بارش شدید برف در 9 محور مواصلاتی


مدیرکل راهداری گیلان، از بارش شدید برف در 9 محور مواصلاتی گیلان خبر داد و گفت: بارش برف در شهرستان های لاهیجان، سیاهکل، املش، فومن، شفت و رضوانشهر بارش برف آغاز شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، از بارش شدید برف در 9 محور مواصلاتی گیلان خبر داد و گفت: بارش برف در شهرستان های لاهیجان، سیاهکل، املش، فومن، شفت و رضوانشهر بارش برف آغاز شده است.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، به آخرین وضعیت ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان به دنبال بارش برف و باران اشاره کرد و گفت: هم اکنون شاهد بارش شدید برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال، سیاهکل - دیلمان، فومن - ماسوله، ماسال - گیلوان، بلوردکان - خصیب دشت، شوک - ملکوت، زیاز - شوک و بره سر - قوشه لانه - کلیشم هستیم.

وی ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال را 45 سانت و در محور پونل - خلخال را 30 سانت دانست و افزود: ارتفاع در محورهای سیاهکل - دیلمان و فومن - ماسوله و ماسال - گیلوان و بره سر - قوشه لانه - کلیشم به 20 سانت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش 50 سانتی برف در محور بلوردکان - خصیب دشت، اضافه کرد: در محورهای شوک - ملکوت و زیاز - شوک نیز 10 سانت برف باریده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع برف در اسالم - خلخال به 45 سانت رسید/ بارش شدید برف در 9 محور مواصلاتی

ارتفاع برف در اسالم - خلخال به 45 سانت رسید/ بارش شدید برف در 9 محور مواصلاتی