مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 03:302023-02-09بين الملل

شهادت یک شهروند یمنی به ضرب گلوله ارتش عربستان سعودی


پس از گزارش رسانه های یمنی درباره تشدید حملات عربستان سعودی در مرزهای شمالی یمن، منابع خبری گزارش دادند که یک شهروند یمنی به ضرب گلوله ارتش عربستان سعودی به شهادت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های یمنی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از شهادت یک شهروند این کشور در شهرشتان شدا واقع در شمال این کشور خبر دادند.

شبکه المسیره به نقل از خبرنگار خود در استان صعده (شمال یمن) گزارش داد که یک شهروند این کشور به ضرب گلوله ارتش عربستان سعودی در شهرستان شدا به شهادت رسیده است و او را به بیمارستان رازح منتقل کرده اند.

این در حالی است که منابع محلی در شمال یمن، روز یکشنبه هفته جاری نیز از گلوله باران گسترده مناطق مرزی به دست ارتش سعودی خبر داده بودند.

وبگاه الخبر الیمنی درباره این حملات گزارش داده بود که در منطقه الرقو در شهرستان منبه واقع در استان صعده، دو نفر از جمله یک آفریقایی تبار در حمله توپخانه ای ارتش عربستان سعودی زخمی شد و یک نفر دیگر به شهادت رسید.

حملات توپخانه ای نیروهای مرزبانی عربستان سعودی به مناطق شمالی یمن در حالی پیوسته اتفاق می افتد که وزارت بهداشت دولت صنعاء، پنج شنبه هفته گذشته، با انتشار آماری اعلام کرد که از ابتدای سال 2022 تا 25 ژانویه سال جاری میلادی بر اثر این حملات 314 نفر شهید و 3090 نفر دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یک شهروند یمنی به ضرب گلوله ارتش عربستان سعودی

شهادت یک شهروند یمنی به ضرب گلوله ارتش عربستان سعودی