موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 01:252023-02-08بين الملل

روسیه درباره ارسال جنگنده به اوکراین توسط انگلیس هشدار داد


سفارت روسیه در لندن اعلام کرد که ارسال هواپیماهای جنگنده به اوکراین از سوی انگلیس واکنش مسکو را به همراه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، روسیه درباره ارسال هواپیماهای جنگنده به اوکراین توسط انگلیس هشدار داد.

بر اساس این گزارش، سفارت روسیه در لندن اعلام کرد در صورتی که انگلیس به اوکراین جنگنده ارسال نماید این اقدام واکنش مسکو را به همراه خواهد داشت.

این در حالی است که ولادیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین که به انگلیس سفر کرده است در جریان سخنرانی در پارلمان این کشور خواستار دریافت جنگنده از لندن شد.

بر اساس این گزارش، زلنسکی یک کلاه پرواز را به عنوان هدیه نمادین از سوی خلبانان اوکراین به پارلمان انگلیس اعطا کرد تا لندن را به ارسال هواپیماهای جنگنده به کی یف ترغیب نماید.

زلنسکی با درخواست از انگلیس و دیگر متحدان غربی آن برای ارسال هواپیماهای جنگنده به اوکراین، گفت: من از شما و تمام جهان می خواهم که هواپیماهای جنگنده در اختیار اوکراین قرار دهید.

دفتر نخست وزیری انگلیس روز چهارشنبه پس از دیدار ریشی سوناک نخست وزیر این کشور و ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین اعلام کرد که دولت لندن در کوتاه مدت برنامه ای برای انتقال جت های جنگنده خود به اوکراین در نظر ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه درباره ارسال جنگنده به اوکراین توسط انگلیس هشدار داد

روسیه درباره ارسال جنگنده به اوکراین توسط انگلیس هشدار داد