مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:052023-02-08سياسي

شهرداران مقصر در خسارات ناشی از بلایای طبیعی به قوه قضاییه معرفی می شوند


دستگاه های اجرایی و شهرداری های مقصر در خسارت احتمالی جانی و مالی ناشی از بلایای طبیعی برای تشکیل پرونده به قوه قضاییه معرفی می شوند.

- ایسنا/مازندران معاون وزیر کشور گفت: دستگاه های اجرایی و شهرداری های مقصر در خسارت احتمالی جانی و مالی ناشی از بلایای طبیعی برای تشکیل پرونده به قوه قضاییه معرفی می شوند.

محمدحسن نامی امشب در بهره برداری از پروژه های مدیریت بحران استان مازندران، اظهار کرد: باید تمامی دستگاه های اجرایی در هر رده ای و همچنین شهرداران و دهیاران نسبت به اجرای طرح های زیرساختی و مدیریت بحران همواره نظارت کافی را داشته و در آماده باش باشند.

وی افزود: در صورت بروز هرگونه خسارت احتمالی و اثبات تخلف باید در دستگاه قضا پاسخگوی عملکرد خود باشند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور، یادآور شد: با سازمان بازرسی و قوه قضاییه در این ارتباط رایزنی هایی انجام شد و با پیگیری منسجم باید تمام مدیران برای مدیریت دقیق بحران در هر سطحی پای کار باشند.

این مسئول با بیان اینکه در اجرای اقدامات پیشگیرانه بحران نباید به اعتبارات محدود ستاد بحران اکتفا کرد بلکه باید از تمامی امکانات موجود در استان بهره برد، تصریح کرد: خوشبختانه ارتش، بسیج و جهاد سازندگی امکانات خوبی برای پیشبرد طرح های پیشگیرانه دارند؛ همچنین تجهیزات مورد نیاز برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران مقصر در خسارات ناشی از بلایای طبیعی به قوه قضاییه معرفی می شوند

شهرداران مقصر در خسارات ناشی از بلایای طبیعی به قوه قضاییه معرفی می شوند