مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-08اجتماعي

دومین خانه محیط زیست در غرب مازندران به بهره برداری رسید


مدیرکل محیط زیست مازندران با اعلام اینکه مردمی کردن محیط زیست از اقدامات سازمان متبوع است، گفت: به دلیل تعاملات و مراجعات زیست محیطی در غرب مازندران، - ایسنا/مازندران مدیرکل محیط زیست مازندران با اعلام اینکه مردمی کردن محیط زیست از اقدامات سازمان متبوع است، گفت: به دلیل تعاملات و مراجعات زیست محیطی در غرب مازندران، دومین خانه محیط زیست در شهرستان چالوس به بهره برداری رسید.

عطاءالله کاویان امروز در آیین افتتاح کلینیک حیات وحش غرب مازندران واقع در چالوس با بیان اینکه اهتمام سازمان محیط زیست بر خانه های محیط زیست به عنوان مکانی جهت مراجعه و بیان مسائل و مشکلات مردم است، اظهار کرد: مردمی کردن محیط زیست از اهداف سازمان حفاظت و محیط زیست است.

وی با اشاره به افتتاح خانه محیط زیست در چالوس، گفت: امروز پنجمین خانه محیط زیست استان در چالوس و دومین خانه محیط زیست غرب استان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه تا 6 ماه قبل هیچ کلینیک حیات درمانی در استان مازندران فعال نبوده است، تصریح کرد: بسیاری از حیات وحش ما به خاطر تعارضات جوامع انسانی آسیب دیدند و کلینیک حیات وحش در واقع جایی برای تیمار حیات وحش است.

مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به اتفاق ناگواری که برای پلنگ در مازندران افتاد، افزود: این حادثه تهدیدی بود که تبدیل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین خانه محیط زیست در غرب مازندران به بهره برداری رسید

دومین خانه محیط زیست در غرب مازندران به بهره برداری رسید