مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:152023-02-08سياسي

کاظمی قمی: باید به ایجاد ثبات، امنیت و سازندگی افغانستان کمک کنیم


نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان و سرپرست سفارت کشورمان در کابل با تاکید بر این که امروز داعش دشمن ملت افغانستان و ملت های منطقه است، - نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان و سرپرست سفارت کشورمان در کابل با تاکید بر این که امروز داعش دشمن ملت افغانستان و ملت های منطقه است، گفت: باید با مساله داعش به عنوان یکی از ابزارهای بی ثباتی و ناامنی که خواسته آمریکایی هاست، مقابله کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان و سرپرست سفارت کشورمان در کابل در حاشیه پنجمین نشست امنیت منطقه ای در مسکو درباره این که با به قدرت رسیدن طالبان وضعیت داعش در افغانستان چگونه است؟ آیا قدرت بیشتری گرفته اند یا خیر ، گفت: تقویت حضور گروه تکفیری و تروریستی داعش در افغانستان همزمان با خروج نظامی های آمریکا، نقشی که در افغانستان ایفا می کنند همان نقشی است که نظامی های آمریکا در این کشور به بهانه کمک به دولت، ایجاد بحران و علیه بی ثباتی ایفا می کردند.

وی تصریح کرد: امروز داعش مورد حمایت آمریکا و متحدین آمریکا است و آن چیزی که در افغانستان خود را نشان می دهد، شاهد گسترش حرکت های تروریستی و افکارهای تروریستی از حمله داعش هستیم؛ البته داعش خراسان هم مورد حمایت آمریکا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی قمی: باید به ایجاد ثبات، امنیت و سازندگی افغانستان کمک کنیم

کاظمی قمی: باید به ایجاد ثبات، امنیت و سازندگی افغانستان کمک کنیم