مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:072023-02-08اقتصادي

بهره برداری از 100 پروژه عمرانی شهرداری همدان


در هشتمین روز از دهه مبارک فجر از 100 پروژه عمرانی شهرداری همدان با تخصیص 1400 میلیارد تومان اعتبار به بهربرداری رسید.

- 22 پروژه مربوط به تملک، تخریب، بازگشایی و احداث معبر، 12 پروژه احداث، توسعه، ترمیم و بهسازی پارک ها، چهار مورد احداث و ترمیم زمین ورزشی، سه مورد دیوارکشی و سازماندهی رودخانه و 35 مورد پیاده سازی و جدولگذاری خیابان ها از جمله پروژه هایی بود که امروز افتتاح شد.

شهردار همدان در آیین افتتاح همزمان این پروژه ها در سالن آمفی تالار قرآن همدان، با بیان اینکه باید 40 درصد بودجه های شهرداری ها به طرح های عمرانی تعلق بگیرد، گفت: در تمام شهرداری های کشور الزام است که 40 درصد بودجه به طرح های عمرانی اختصاص داده شود و در شهر همدان با اختصاص 1400 میلیارد تومان بیش از 64 درصد از بودجه به طرح های عمرانی تعلق گرفت.

سیدمسعود حسینی افزود: ابتدا در دستور کار شهرداری اتمام پروژه های نیمه کاره از جمله پل غدیر و پل سردار شهید حسین همدانی بود که پل غدیر طی دو هفته آینده در صورت مساعد بودن هوا افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ماهانه بیش از 60 میلیارد تومان از بودجه صرف نگهداری و هزینه های عمومی می شود، اظهار کرد: اتمام پروژه های نیمه کاره رویکرد اصلی شهرداری همدان است و مصداق عینی آن دو پل غدیر و شهید همدانی بوده که در حال اتمام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 100 پروژه عمرانی شهرداری همدان

بهره برداری از 100 پروژه عمرانی شهرداری همدان