مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-08اقتصادي

قیمت آرد و نان در چهارمحال و بختیاری افزایش نمی یابد


شهرکرد_ رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تغییر قیمت نان برای مصرف کننده در طرح نان، به هیچ عنوان دیده نشده است و آرد و نان با همان قیمت قبل عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین برزگر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز دوم اجرای طرح نان در کشور در ایام الله دهه فجر از روز هفدهم بهمن ماه آغاز شد و به طور رسمی از 25 بهمن در نانوایی ها به اجرا گذاشته می شود.

وی تصریح کرد: پرداخت تشویقی نانوایی ها از 15 درصد به 30 درصد از هفدهم آغاز شده است، در این فاز بحث شناورسازی و متناسب سازی سهمیه آرد مطرح است.

رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نصب سامانه هوشمند نانینو در نانوایی ها برای پرداخت الکترونیکی مصرف کنندگان افزود: سامانه دیگر در این راستا سامانه سیما است که برای توزیع آرد در نظر گرفته شده است.

برزگر بیان داشت: سامانه سیما در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ها نصب بوده و این سامانه به نانینو وصل است و بر اساس آنچه در سامانه نانینو فروش رفته است سهمیه آرد ماه آینده تخصیصی نانوایی ها مشخص می شود.

وی یادآور شد: تغییر قیمت نان برای مصرف کننده به هیچ عنوان در این طرح دیده نشده است و آرد و نان با همان قیمت قبل عرضه می شود و طبق کارکرد و کیفیت نان در نانوایی ها و همچنین استقبال مصرف کننده سهمیه آرد توز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت آرد و نان در چهارمحال و بختیاری افزایش نمی یابد

قیمت آرد و نان در چهارمحال و بختیاری افزایش نمی یابد