مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-08اجتماعي

برگزاری اردوی جهادی خدمات رایگان دامپزشکی در مناطق محروم قزوین


مدیر کل دامپزشکی استان قزوین گفت: خدمات رایگان دامپزشکی به مناسبت دهه فجر، در 23 روستا اجرا خواهد شد که شامل واکسیناسیون دام و طیور و سگهای صاحبدار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اردوی جهادی خدمات رایگان اداره کل دامپزشکی استان قزوین در بویین زهرا برگزار شد.

در اردوهای جهادی دامپزشکی، 23 روستای کمتر برخوردار در مناطق دور افتاده استان قزوین از این خدمات رایگان دامپزشکی بهره مند خواهند شد که این خدمات در شش محور به روستاییان و عشایر ارائه می شود.

مهدی جلوخانی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در بازدید از اردوی جهادی شهرستان بویین زهرا گفت: خدمات رایگان دامپزشکی به مناسبت دهه فجر، در 23 روستا اجرا خواهد شد که شامل واکسیناسیون دام و طیور و سگهای صاحبدار، تشخیص و درمان بیماری های دامی، برگزاری کارگاه های آموزشی ترویجی، سمپاشی جایگاه نگهداری و بدن دام، ارائه مشاوره های بهداشتی و همچنین توزیع بروشور و پوسترهای آموزشی است.

وی تصریح کرد: در این طرح بیش از 50 هزار راس دام سبک و 4 هزار راس دام سنگین علیه تب برفکی و بروسلوز و 200 قلاده سگ صاحب دار، علیه بیماری هاری واکسینه می شوند.

این مقام مسئول افزود: اردوهای جهادی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در مناطق دور افتاده و کمتر برخوردار استان ادامه دار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی جهادی خدمات رایگان دامپزشکی در مناطق محروم قزوین

برگزاری اردوی جهادی خدمات رایگان دامپزشکی در مناطق محروم قزوین