مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-08اجتماعي

جاده برهان و راه 11 روستای مهاباد مسدود است


اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: بر اثر بارش برف و کولاک جاده مهاباد - بوکان مشهور به برهان و راه دسترسی 11 روستای این شهرستان مسدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رحمت نویدی نیا در این زمینه اظهار کرد: تردد در محور مهاباد - بوکان (برهان) به دلیل کولاک شدید در محدوده قره بلاغ و حاجی علی کند ، از سه روز پیش غیر ممکن بوده و این مسیر امروز برای چهارمین روز متوالی مسدود اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه مأموران راهداری مشغول برفروبی این مسیر هستند، افزود: رانندگانی که ناچار به سفر به شهرستان بوکان یا از بوکان به مهاباد هستند می توانند از مسیر جایگزین مهاباد - میاندوآب - بوکان و بالعکس استفاده کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: در محور مهاباد - سردشت هم در 2 گردنه جواله ره شان و زمزیران و مسیر مهاباد - پسوه کولاک شدید برف گزارش شده و تردد خودروها بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

وی اضافه کرد: مأموران راهداری بامداد امروز مسیرهای مهاباد- ارومیه و مهاباد- میاندوآب را که بر اثر بارش 15 سانتی متری برف لغزنده بود، برفروبی و نمک پاشی کردند.

نویدی کیا ادامه داد: هم اکنون راه دسترسی 11 روستای بخش منگور شرقی این شهرستان و بعد از گردنه خوله پوله در محور آفان به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بطوریکه ارتفاع برف در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده برهان و راه 11 روستای مهاباد مسدود است

جاده برهان و راه 11 روستای مهاباد مسدود است