مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-08سياسي

ایجاد ناامیدی در کشور خیانت به مردم است


ایجاد ناامیدی در کشور خیانت به مردم است و باید شرایطی ایجاد شود تا در جامعه شاهد امیدآفرینی باشیم.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: ایجاد ناامیدی در کشور خیانت به مردم است و باید شرایطی ایجاد شود تا در جامعه شاهد امیدآفرینی باشیم.

حجت الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز (19 بهمن ماه) در مراسم جشن انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر، به شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از مولفه های تاثیرگذار در شکل گیری انقلاب و قیام مردم، بی کفایتی رژیم گذشته و نداشتن کفایت لازم برای کشورداری بود.

وی به محرومیت های شدید کشور در رژیم گذشته اشاره کرد و افزود: در رژیم گذشته اراده ای برای محرومیت زدایی نبوده است چرا که مردم را رعیت خود می دانستند و حقی برای این رعیت قائل نبودند.

مرادپور گفت: ویرانی های باقی مانده از رژیم گذشته چنان زیاد بود که بعد از گذشت 44 سال تلاش و محرومیت زدایی، هنوز هم آثار آن ویرانی ها را در برخی مناطق می بینیم.

امام جمعه ابهر با توضیح اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که برای مردم بوده و در واقع می توان گفت مردمی ترین انقلاب جهان است، ادامه داد: در دنیا هیچ کشوری مثل انقلاب اسلامی نیست که همه ارکان آن با خواست و اراده مردم باشد و امروز این انقلاب با پشتوانه ملت در منطقه تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ناامیدی در کشور خیانت به مردم است

ایجاد ناامیدی در کشور خیانت به مردم است